LetrasWork It Out

Beyoncé

Última atualização em: 27 de Julho de 2017

How ya doin', honey baby You know I don't ask for much But for a girl spendin' time alone

Can be pretty rough But I get a knock on my door I know it's yours for sure We can't wait for the bedroom So we just hit the floor Is y'all alright I don't know, but I know what's happened to me, girl, hey Is y'all alright Uh, break it down now Is y'all alright I don't know, but I know what's happened Is y'all alright Uh, break it down now He gotta work it out He gotta work it out A brotha gotta work it out Whoa... whoa... Damn blow ya horn now. C'mon, damn blow ya horn now Damn blow ya horn now C'mon, damn blow ya horn now So we're shakin' back and forth now Just keep it comin', babe Treat my body like a guitar You gotta, you gotta keep on strummin' But in the back of my mind, I wonder Is it gonna be the last time Well, if it ain't about the lovin and you gon' keep it comin' Well, baby, with me that's fine Is y'all alright I don't know, but I know what's happened To me, girl Is y'all alright Uh, break it down now He gotta work it out He gotta work it out, whoa... Brother gotta work it out Oh... whoa... Damn blow ya horn now C'mon, damn blow ya horn now Damn blow ya horn now C'mon, damn blow ya horn now I like this Ooh... ooh... hey Uh Lookie here Bridge So baby, hold me Like you don't wanna let go Im feelin foxy Cause boy your workin' it out Baby you've given me a taste of your honey I want the whole beehive I'm gonna call you my sugar cause ive had The sweetest time You gotta work it out You gotta work it out Brotha gotta work it out Uh-huh, uh-huh, uh-huh I like it when ya horn go I like it when ya horn go I like it when ya horn go I like it when ya horn go Ha! Austin better work it out Ha! Foxxy better work it out Ha! AP3 better work it out Ha! AP3 better work it out

  • 154

Últimas atividades

Sincronizada porMichèle T
Tradução porClarinha Sousa

O Musixmatch para Spotify e
iTunes está agora disponível para
o seu computador

Descarregar agora