LetraGlory (feat. Nore)

Cam’ron

Última actualización realizada el: 25 de julio de 2017
No hay traducciones disponiblesNo hay traducciones disponibles
We detected some issues
If you found mistakes, please help us by correcting them.

(Cam'ron) I'm here now! Ha! Ha!

I'm here now! They should have never let me in the muthafuckin game b! They done fucked up lettin me in Un They done did it to themselves man! Eh yo, you see him Cam in the BM Wit the Koreans To G 'em Wit land in Korea Take the leer jet flight When? Thursday night Overseas Y'all fuck up it's worth your life Huh, you niggaz heard me right Uggh, for that persian white I go to church of christ Search a life First to cut a nigga for his merchandise My niggaz ball for weight Sprinkle ten grams of coke on their corn flakes To make em frosted flakes Oh, these jewels on my neck You'll say the Lord I'm saved My shit cost some cake You think you can afford a date But yo your men should know That my crew, we intend to blow Treat you cats like Martin Lawrence And motherfuckin end your show When I say no What don't you understand the N or O Like that nigga Jigga said Yo, you either friend or foe So respect my wish I'm a perfectionist And wit the gun Is the only time a nigga plays catch or kiss Check the list, how many necks I twist Who expected this, Exodus Blow over night, or even sex a bitch But she catch feelings everytime I hit her off On my dick so bad I need Cochran to get her off Ask my nigga Digga Or my other nigga Mr. Ross The point we get across To make it that you get across And cats like you, get mad and wanna holler rape But you live in the burbs' Your business is on the holidays (Chorus) (Noreaga) Now where my up north niggas at Wha What! Now where my down south niggas at Wha What! Now where my east side niggas at Wha What! Now where my west side niggas at Wha What! Now where my Harlem World niggas at Wha What! Now where my Iraq niggas at Wha What! Now where my N.O.R niggas at Wha What! Now where my Cam'ron niggas at Wha What! (Cam'ron) Eh, yo I just wanna walk wit ya'll I don't wanna rhyme I just need to talk wit ya'll How ya'll feel about me Yo, I think I'm pretty hot Cause when I rhyme Niggas grab they dick and diddy bop Then pull they skully down And put their ice grill on Like they don't trust a nigga And walk around the club Like they bout to crush a nigga I get a nigga mad enough to when he snuff a nigga No need to boast Yo, I fuck around and bust a nigga You got to love a nigga The way I rhyme what Cause out west they fuckin throwin gang signs up Wildin all out and not carin where they wind up Next day same ice grill along the lineup Ya'll niggas' time up No mean to trouble you I'll snatch your kids quicker than B.C.W What you mad about? I see a lot of tightened jaws I got a lot of hoes, but I'm really, really liking yours Not to nag her, wonder if I can bag her It ain't if I can have her, it's HOW I'm gonna have her I'm a lay her like a quarterback On her back On the mat Found out that you wanna act We ran through her You want her back? Come on wit that You kiss a hoe But when the bitch leaves You fuck around and miss the hoe Oh, I'm the type to kiss the hoe and diss the hoe Choke and threaten to kill her, like her last name's Carlissimo Listen yo, trick the hoe and get her dough That was Pryor like Richard yo See I done been around the world See I met Puff and I know Mason But still the best nation Nigga is donation So let me hold somethin Yo, you can't change my livin This robbery's a holiday Call it Thanksforgivin' Cause you a turkey Talkin bout you sell weight Nigga you had soul mates, I had cell mates But now I've been in the same three hummers For the same three summers And my dice game loves me and stays on the same three numbers (Chorus)

No hay traducciones disponiblesNo hay traducciones disponibles
  • 0

Últimas actividades

Musixmatch para Spotify y
iTunes ya está disponible para
tu computadora

Descargar ahora